Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Inspektor Zespołu Administracyjnego Działu Pomocy Społecznej

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
29 września 2021

DYREKTOR  CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH
W MYŚLENICACH
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
INSPEKTOR ZESPOŁU ADMINISTRACYJNEGO DZIAŁU POMOCY SPOŁECZNEJ W CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W MYŚLENICACH


I. Wymagania niezbędne:

1) wykształcenie wyższe,
2) minimum 3- letni staż pracy w  jednostce organizacyjnej pomocy społecznej,
2)  osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5) pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych,
6) obywatelstwo polskie,
7) nieposzlakowana opinia,
8) znajomość przepisów: kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pomocy społecznej, ustawie o ochronie danych osobowych oraz zagadnień ekonomii społecznej.

II. Wymagania dodatkowe:

1) umiejętność stosowania i interpretacji przepisów,
2) bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
3) dobra organizacja pracy,
4) umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących,
5) wysoka kultura osobista,
6) dyspozycyjność,
7) komunikatywność, sumienność, obowiązkowość oraz uczciwość,
8) dodatkowe kursy i kwalifikacje, które mogłyby przyczynić się do podniesienia jakości pracy na w/w stanowisku.


III. Zakres podstawowych zadań:


1.    Obsługa systemu informatycznego Helios,  oraz innych systemów informatycznych niezbędnych do realizacji zadań, wprowadzanie danych w oparciu o dokumentację dostarczoną przez pracowników Działu Pomocy Społecznej,
2.    Przygotowywanie danych i opracowywanie w terminie wymaganej sprawozdawczości z systemu Helios,
3.    Przygotowywanie danych do opracowywania planów, sprawozdań finansowych i merytorycznych.
4.    Współudział w opracowywaniu planów, projektów i strategii, pomoc w ich realizacji,
5.    Gromadzenie danych zewnętrznych o zjawiskach społeczno-gospodarczych mających wpływ na realizację zadań pomocy społecznej,
6.    Przygotowywanie, prowadzenie badań i analiz zjawisk społecznych mających wpływ na realizację zadań pomocy społecznej w Gminie,
7.    Koordynacja procesu wdrażania i monitorowania realizacji zadań CUS w zakresie opracowywania dokumentów o znaczeniu strategicznym w szczególności:
•    Oceny zasobów pomocy społecznej,
•    Strategii rozwiązywania problemów społecznych.
8.    Przygotowywanie projektów sprawozdań w tym rocznych z realizacji zadań i programów realizowanych przez CUS,
9.    Inicjowanie innowacyjnych działań w obszarze pomocy społecznej celem podniesienia jakości działalności CUS.

IV. Warunki pracy:

Rodzaj umowy: umowa o pracę  w wymiarze 1/1 etatu

V. Wymagane dokumenty:

1. Życiorys (CV).
2. List motywacyjny.
3. Kwestionariusz osobowy
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
5. Kserokopie świadectw pracy dokumentujących staż pracy.
6. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
7. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych.
8. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2019 r., poz. 1282) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.
9. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 4 pkt 11 i art. 8 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylania dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE 119 z dnia 04.05.2016, str. 1 oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781). Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j.: Dz. U z 2019 r. poz. 1282.)”.
Wszelkie oświadczenia oraz życiorys zawodowy i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata. Kserokopie składanych dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

VI. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:


• osobiście w siedzibie CUS Myślenice, Słowackiego 82 (Dziennik Podawczy) lub
• w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@cusmyslenice.pl lub
• pocztą na adres korespondencyjny CUS , 32-400 Myślenice, Słowackiego 82, z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko inspektor zespołu administracyjnego w dziale Pomocy Społecznej w CUS Myślenice” w terminie do dnia 08.10.2021 roku /data wpływu
• w przypadku posiadania Profilu Zaufanego lub podpisu elektronicznego, za pośrednictwem portalu ePUAP
Na danym stanowisku pracy może zostać zatrudniona osoba niepełnosprawna o niepełnosprawności pozwalającej na pełne wykonywanie obowiązków służbowych. Praca przed monitorem LCD, obsługa urządzeń biurowych. Budynek nie jest przystosowany architektonicznie do funkcjonowania osób niepełnosprawnych ruchowo. Brak wind.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
Staż pracy: okres zatrudnienia (na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania, spółdzielczej umowy o pracę) potwierdza się kopiami świadectw pracy lub w przypadku trwania stosunku pracy min. zaświadczeniem o zatrudnieniu.

W przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez biuro tłumaczeń lub tłumacza przysięgłego.

Komplet dokumentów aplikacyjnych składa się w odpowiedzi na konkretne (tylko jedno) ogłoszenie o naborze kandydatów (CUS nie kopiuje dokumentacji z innych naborów i akt osobowych).
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.

Nabór będzie odbywał się w dwóch etapach: (zgodnie z regulaminem naboru pracowników CUS Myślenice)

Pierwszy etap:  Komisja Rekrutacyjna dokona analizy przedłożonych dokumentów aplikacyjnych pod względem formalnym.         
Po dokonaniu analizy formalnej złożonych dokumentów aplikacyjnych oraz sporządzeniu listy kandydatów dopuszczonych do  drugiego etapu konkursu nastąpi telefoniczne powiadomienie kandydatów o zakwalifikowaniu się do drugiego etapu   konkursu.
Kandydaci nie zakwalifikowani do drugiego etapu zostaną o tym fakcie poinformowani telefonicznie.
Drugi etap: Z kandydatami spełniającymi wymagania zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
 Komisja Rekrutacyjna wyłoni kandydata, który uzyskał najwyższą liczbę punktów.
W przypadku niestawienia się lub spóźnienia kandydata na rozmowę dłuższego niż 15 minut, kandydat zostaje wykluczony z postępowania rekrutacyjnego.
Od decyzji nie przysługuje odwołanie.

Po przeprowadzonych rozmowach informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP-ie Centrum Usług Społecznych  Myślenice oraz na stronie Centrum.
Złożonych dokumentów Centrum Usług Społecznych nie zwraca.
Po upływie 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacyjnego aplikacje wysłane w odpowiedzi na nabór zostaną komisyjnie zniszczone.
 

Dyrektor
Centrum Usług Społecznych w Myślenicach
Małgorzata Aleksandrowicz