Dyrektor Centrum Usług Społecznych w Myślenicach ogłasza nabór na stanowisko Zastępca Dyrektora I- Organizator Usług Społecznych
I. Określa wymagania dla kandydata na w/w stanowisko:
1. Wymagania niezbędne
- Wykształcenie wyższe magisterskie.
- Posiadanie 2- letniego doświadczenia na stanowisku kierowniczym w podmiotach wykonujących usługi z zakresu o którym mowa w art. 2 ust.1 ustawy o realizowaniu usług społecznych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
- Niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne popełnione przestępstwa skarbowe.
- Posiadanie nieposzlakowanej opinii.
- Znajomość przepisów konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku określone w ustawie z dnia 19 lipca 2019r. o realizowaniu usług społecznych przez Centrum Usług Społecznych.
- Znajomość przepisów związanych z wykonywanymi zadaniami, zwłaszcza w zakresie: samorządu gminnego, pracowników samorządowych, prawa pracy, finansów publicznych, naruszenia dyscypliny finansów publicznych, ochrony danych osobowych, ustawy o rachunkowości, kodeku postepowania administracyjnego i instrukcji kancelaryjnej.
2. Wymagania dodatkowe tj. pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku posiada:
- Zdolności menedżerskie i organizacyjne
- Umiejętności planowania i organizowania pracy własnej i podległego zespołu
- Wysoka kultura osobista.
- Umiejętności interpretacji i stosowania przepisów prawnych.
- Umiejętności komunikacji i interpersonalnej i rozwiązywania konfliktów.
- Komunikatywność, odpowiedzialność oraz systematyczność
- Umiejętność działania we sytuacjach stresowych.
- Prawo jazdy kat. B
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Organizowanie i kierowanie zespołem Integrowania i Organizowania Usług Społecznych między innymi poprzez:
a) nadzór nad pracą poszczególnych pracowników Zespołu,
b) opracowywanie planu i budżetu Usług Społecznych, monitorowanie i nadzór nad jego realizacją,
c) przygotowywanie, monitoring i aktualizacja bazy dostępnych usług społecznych
d) organizowanie, rozwijanie i koordynowanie usług społecznych realizowanych przez CUS
e) nadzór nad opracowywaniem indywidualnych planów usług społecznych, ich aktualizacją i monitoringiem
f) diagnoza i analiza potrzeb i potencjału społeczności lokalnej w zakresie usług społecznych
- W czasie nieobecności Dyrektora Centrum Usług Społecznych pełnienie obowiązków w zakresach określonych w obowiązującym regulaminie organizacyjnym Centrum Usług Społecznych oraz wynikających z udzielonych przez Dyrektora pełnomocnictw.
III. Oferujemy:
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, w wymiarze 1 etatu,
• dodatkowe szkolenia podnoszące kwalifikacje,
• możliwość skorzystania z ubezpieczeń grupowych,
• przyjazną atmosferę w miejscu pracy, wsparcie współpracowników i przełożonego,
• komfortowe warunki pracy.
IV. Warunki pracy na stanowisku:
• stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na stanowisku oraz w terenie
V. Wymagane dokumenty formalne:
a) list motywacyjny,
b) życiorys (CV),
c) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów) oraz staż pracy (świadectwa pracy lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu potwierdzające wymagany staż pracy oraz rodzaj wykonywanej pracy),
d) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
e) oświadczenie kandydata, o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
f) oświadczenie kandydata, dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystania wizerunku,
g) oświadczenie kandydata dotyczące ochrony danych osobowych zgodnych z RODO
i) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
VI. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
• osobiście w siedzibie CUS Myślenice, Słowackiego 82 (Dziennik Podawczy) lub
• w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@opsmyslenice.pl lub
• pocztą na adres korespondencyjny CUS , 32-400 Myślenice, Słowackiego 82, z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Zastępca Dyrektora I- Organizator Usług Społecznych” w terminie do dnia 14 maja 2021 roku /data wpływu/.
• w przypadku posiadania Profilu Zaufanego lub podpisu elektronicznego, za pośrednictwem portalu ePUAP
Na danym stanowisku pracy może zostać zatrudniona osoba niepełnosprawna o niepełnosprawności pozwalającej na pełne wykonywanie obowiązków służbowych. Praca przed monitorem LCD, obsługa urządzeń biurowych. Budynek nie jest przystosowany architektonicznie do funkcjonowania osób niepełnosprawnych ruchowo. Brak wind.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
Staż pracy: okres zatrudnienia (na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania, spółdzielczej umowy o pracę) potwierdza się kopiami świadectw pracy lub w przypadku trwania stosunku pracy min. zaświadczeniem o zatrudnieniu.
W przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane przez biuro tłumaczeń lub tłumacza przysięgłego.
Komplet dokumentów aplikacyjnych składa się w odpowiedzi na konkretne (tylko jedno) ogłoszenie o naborze kandydatów (CUS nie kopiuje dokumentacji z innych naborów i akt osobowych).
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
Po weryfikacji formalnej kolejnym etapem jest rozmowa z kandydatem. O terminie oraz miejscu rozmowy, kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne, będą poinformowani e-mailowo lub telefonicznie.
W przypadku niestawienia się lub spóźnienia kandydata na rozmowę dłuższego niż 15 minut, kandydat zostaje wykluczony z postępowania rekrutacyjnego.
Od decyzji nie przysługuje odwołanie.
Po przeprowadzonych rozmowach informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP-ie Centrum Usług Społecznych Myślenice oraz na stronie Centrum.
Złożonych dokumentów Centrum Usług Społecznych nie zwraca.
Po upływie 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacyjnego aplikacje wysłane w odpowiedzi na nabór zostaną komisyjnie zniszczone.
Zgodnie z RODO informuję, iż administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Centrum Usług Społecznych 32-400 Myślenice, Słowackiego 82, adres do korespondencji 32-400 Myślenice, Słowackiego 82 Dane będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji, w tym udostępniane w zakresie imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania w Biuletynie Informacji Publicznej w celu ogłoszenia informacji o wynikach procedury rekrutacji zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, i nie będą udostępniane innym odbiorcom. Obowiązek podania danych wynika z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych oraz innych przepisów szczególnych. Natomiast jeśli osoba ubiegająca się o zatrudnienie podaje dobrowolnie więcej informacji, niż wynika to z ww. przepisów prawa, wówczas podstawą prawną do ich przetwarzania jest zgoda tej osoby. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści tych danych i ich poprawiania.
Pliki do pobrania
Nabór zastępca Dyrektora (214.99 KB)