ROZEZNANIE DOSTĘNEJ OFERTY RYNKOWEJ - Rehabilitacja indywidualna uczestników projektu.

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
6 marca 2020

Projekt „Aktywne Myślenice” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 9.1.1  Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Numer projektu RPMP.09.01.01-12-0048/18

 

ROZEZNANIE DOSTĘNEJ OFERTY RYNKOWEJ

  1. Opis przedmiotu zamówienia

Rehabilitacja indywidualna uczestników projektu.

Usługa obejmuje następujące zabiegi:

 

LP

NAZWA ZABIEGU

ILOŚĆ

 1

Ćwiczenia ogólnousprawniające

39

 2

Ćwiczenia czynne kończyn

34

 3

Ćwiczenia czynne kończyn z oporem

9

 4

Ćwiczenia korekcyjne stóp

4

 5

Masaż

33

 6

Ćwiczenia manualne

4

 7

Ćwiczenia koordynacji ruchowej

3

 8

Ćwiczenia rozciągające

5

 9

Ćwiczenia bierne

18

 10

Ćwiczenia równoważne

46

 11

Ćwiczenia metodą PNF

16

 12

Reedukacja chodu

14

 13

Ćwiczenia rozluźniające

8

 

II. Warunki współpracy:

  1. Umowa cywilno-prawna realizowana w okresie od podpisania umowy do 20.12.2020
  2. Usługa realizowana w pomieszczeniach udostępnionych przez Wykonawcę lub w miejscu zamieszkania uczestników projektu na terenie gminy Myślenice.

 

III. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

  1. Pomieszczenie udostępnione przez Wykonawcę na potrzeby realizacji usługi musi znajdować się na terenie Gminy Myślenice.
  2. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usług rehabilitacji.
  3. Wykonawca posada wyposażenie pozwalające na realizację wszystkich zabiegów wymienionych w pkt I.

 

Weryfikacja na podstawie oświadczenia zawartego w formularzu oferty.

IV. Kryteria oceny oferty, informacja o wagach punktowych, opis sposobów przyznawania punktacji.

  1. W niniejszym postępowaniu wybór oferty dokonany zostanie na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:

a)      cena usługi brutto - 90 % - liczba możliwych do uzyskania punktów = 90

 

b)      Podpisana umowa na realizację zabiegów rehabilitacyjnych z Narodowym Funduszem Zdrowia lub firmą ubezpieczeniową – 10 % - liczba możliwych do uzyskania punktów = 10

 

  1. Oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą wg wzoru:

 

Cena: (Cmin / C of. licz.) x 90 = liczba uzyskanych punktów,                

gdzie: 

Cmin - najniższa całkowita cena brutto wykonania zamówienia spośród wszystkich ocenianych ofert.

C of. licz. - zaoferowana całkowita cena brutto wykonania zamówienia w ofercie ocenianej.

 

Końcowy wyniki powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.

  1. Punkty za kryterium „Podpisana umowa na realizację zabiegów rehabilitacyjnych z Narodowym Funduszem Zdrowia lub firmą ubezpieczeniową” zostaną przyznane w skali punktowej 0 – 10 punktów, weryfikacja na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

 

Kryterium „Podpisana umowa na realizację zabiegów rehabilitacyjnych z Narodowym Funduszem Zdrowia lub firmą ubezpieczeniową” oceniane będzie przy zastosowaniu następującej punktacji:

Nie posiada umowy z NFZ lub firmą ubezpieczeniową na realizację zabiegów rehabilitacyjnych – 0 pkt

Posiada umowę z NFZ lub firmą ubezpieczeniową na realizację zabiegów rehabilitacyjnych – 10 pkt

 

Maksymalna ilość punktów możliwa do uzyskania – 10 pkt. Punkty się nie sumują.

Liczby punktów, o których mowa powyżej, zostaną wpisane do protokołu postępowania,
a następnie, po zsumowaniu stanowić będą końcową ocenę oferty.  Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbą punktów, tj. będzie przedstawiać najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.  

Opis sposobu obliczenia ceny oferty:

 

  1. W druku „formularz oferty” – należy podać cenę netto i brutto każdego z zabiegów wymienionych w pkt 1.

LP

NAZWA ZABIEGU

ILOŚĆ

CENA

KOSZT

 1

Ćwiczenia ogólnousprawniające

39

 

 

 2

Ćwiczenia czynne kończyn

34

 

 

 3

Ćwiczenia czynne kończyn z oporem

9

 

 

 4

Ćwiczenia korekcyjne stóp

4

 

 

 5

Masaż

33

 

 

 6

Ćwiczenia manualne

4

 

 

 7

Ćwiczenia koordynacji ruchowej

3

 

 

 8

Ćwiczenia rozciągające

5

 

 

 9

Ćwiczenia bierne

18

 

 

 10

Ćwiczenia równoważne

46

 

 

 11

Ćwiczenia metodą PNF

16

 

 

 12

Reedukacja chodu

14

 

 

 13

Ćwiczenia rozluźniające

8

 

 

 

 

  1. Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie należne wykonawcy elementy wynagrodzenia wynikające z tytułu przygotowania oferty, realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia.
  2. W wyniku nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia, Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie. Od Wykonawcy wymagane jest bardzo szczegółowe zapoznanie się z przedmiotem zamówienia, a także sprawdzenie warunków wykonania zamówienia i skalkulowanie ceny oferty z należytą starannością.
  3. Cena ma być wyrażona w złotych polskich netto i brutto z uwzględnieniem należnego podatku VAT. Cenę oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku                  (zł/ gr).
  4. Dla porównania ofert zamawiający przyjmuje cenę brutto stanowiącą wycenę całości przedmiotu zamówienia, określoną w formularzu ofertowym.

V. Miejsce oraz termin składania ofert.

Oferty należy składać na adres e-mail: sekretariat@opsmyslenice.pl lub w siedzibie Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Myślenicach, ul. Słowackiego 82, 32-400 Myślenice do dnia 16.03.2020 r. do godz. 9:00.

 

Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką mailową, pocztową czy kurierską.  

Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. W przypadku złożenia przez jednego wykonawcę więcej niż jednej oferty, wszystkie oferty złożone przez tego Wykonawcę podlegać będą odrzuceniu.

 

VI. Warunki zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

  1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości osób korzystających z usługi oraz ilości zabiegów. 
  2. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia i odstąpienia od umowy w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie projektu.

Pliki do pobrania